Politica de expediere
Expediere și livrare
TIMPUL DE PRELUCRARE VS. TIMPUL DE LIVRARE
Vă rugăm să rețineți că timpul de procesare (1-2 zile lucrătoare) este diferit de timpul de livrare și trebuie adăugat la timpul total de livrare. Comenzile durează de obicei 1-2 zile lucrătoare pentru a fi procesate complet (verificate, ambalate, transmise către logistică și trimise la oficiul poștal).
După ce comanda dvs. a fost procesată, compania noastră de transport maritim vă va ridica coletul pentru expediere. Un e-mail cu informațiile dvs. de urmărire online va fi disponibil pe site-ul nostru.
Timp de procesare - în cazuri foarte rare poate dura mai mult decât intervalul de timp preconizat dat. În perioadele aglomerate, cum ar fi sărbătorile, promoțiile sau alte ocazii, timpul de procesare poate dura mai mult. Vom face tot posibilul pentru a livra cât mai curând posibil și vă vom cere înțelegere și răbdare în timpul acestor evenimente.
ANULAREA UNUI COMANDĂ
Odată plasată o comandă, nu o putem anula după 30 de minute, deoarece este posibil ca comanda dvs. să fi fost deja procesată.
Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la info@firmelle.ro cât mai curând posibil dacă doriți să anulați o comandă pe care tocmai ați plasat-o.
COMENZI NECLAMATE
Nu suntem responsabili pentru coletele care ne sunt returnate ca respinse, care nu au fost ridicate, livrate sau returnate din cauza unei adrese greșite sau insuficiente.
Dacă descoperiți o adresă incorectă sau insuficientă când primiți e-mailul de confirmare, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la info@firmelle.ro cât mai curând posibil ca răspuns la e-mailul de confirmare a comenzii cu detaliile actualizate.
Odată ce am procesat comanda, nu putem schimba adresa și nu putem fi considerați responsabili pentru nicio adresă incorectă sau insuficientă.
POLITICA DE Rambursare
Avem o garanție de returnare a banilor fără risc de 60 de zile. Dacă ne scrieți cu îngrijorare în acest interval de timp, vă vom rambursa banii.
Sezonul vacanțelor
Datorită volumului mare de vânzări din lunile octombrie, noiembrie și decembrie, vă cerem răbdare. Clienții noștri sunt importanți pentru noi și Vom face tot posibilul pentru a vă face fericiți. Prin urmare, timpii de expediere pot dura mai mult decât se aștepta, dar vă garantăm că bunurile dvs. vor ajunge și veți rămâne un client fidel. Vă mulțumim.